Tržne raziskave
Predtestiranje (oglaševalskih) kampanj, vpogled v dogajanje na tržiščih, preverjanje zadovoljstva vaših kupcev, primerjava s konkurenco, merjenje vpliva in učinkovitosti postavitve izdelkov/oglaševanja, povečanje ugleda vašega podjetja … Za vse to in še več smo tukaj mi! Pomagamo vam povečati ugled, izboljšati vaše izdelke/storitve, izboljšati in olajšati prodor na tržišče ter uresničiti vaše sanje!
Na podlagi naših dolgoletnih izkušenj bomo za vas izvedli raziskave v skladu s potrebami vašega podjetja in vam nato na podlagi rezultatov svetovali, kako narediti korak naprej pri uresničevanju vaših ciljev in sanj!
Na podlagi rezultatov raziskav vam omogočamo:
- predtestiranje kampanje;
- vpogled v dogajanje na določenem tržišču;
- aktualno primerjavo s konkurenco, ki vam omogoča, da izpostavite in povečate vaše konkurenčne prednosti;
- merjenje vpliva in učinkovitosti postavitve izdelkov, oglaševanja itd. na kupce in prodajo, s čimer lahko povečate prodajo, zadovoljstvo kupcev in s tem tudi ugled vašega podjetja;
- odkrivanje pomanjkljivosti vaše ponudbe in/ali postrežbe, da jih lahko odpravite ter tako izboljšate odnose osebja do kupcev in s tem tudi samo zadovoljstvo vaših kupcev. Vse to pa je pozitivna motivacija za osebje za še dodatno izboljšanje kakovosti poslovanja s kupci;
- vpogled v odnos osebja do kupcev, s pomočjo katerega lahko zaposlenim prikažete pomen profesionalnega odnosa do kupcev (prijaznosti in ustrežljivosti).
Vas zanima ponudba?
Raziskava naročniku omogoča vpogled v kakovost poslovanja s strankami na posameznih prodajnih mestih.
Telefokus je še posebej primeren za intervjuvanje skupin težje dosegljivih populacij, ki bi se sicer težko zbrale na določeni lokaciji ob določenem času.