Izpostavite in povečajte vaše konkurenčne prednosti.

Tržne raziskave

Svetovanje

Fokusne skupine in telefokus

Vidnost

Skriti kupec (mystery shopper)

Predtestiranje (oglaševalskih) kampanj, vpogled v dogajanje na tržiščih, preverjanje zadovoljstva vaših kupcev, primerjava s konkurenco, merjenje vpliva in učinkovitosti postavitve izdelkov/oglaševanja, povečanje ugleda vašega podjetja … Za vse to in še več smo tukaj mi! Pomagamo vam povečati ugled, izboljšati vaše izdelke/storitve, izboljšati in olajšati prodor na tržišče ter uresničiti vaše sanje!

Na podlagi naših dolgoletnih izkušenj bomo za vas izvedli raziskave v skladu s potrebami vašega podjetja in vam nato na podlagi rezultatov svetovali, kako narediti korak naprej pri uresničevanju vaših ciljev in sanj!

Na podlagi rezultatov raziskav vam omogočamo:

  • predtestiranje kampanje;
  • vpogled v dogajanje na določenem tržišču;
  • aktualno primerjavo s konkurenco, ki vam omogoča, da izpostavite in povečate vaše konkurenčne prednosti;
  • merjenje vpliva in učinkovitosti postavitve izdelkov, oglaševanja itd. na kupce in prodajo, s čimer lahko povečate prodajo, zadovoljstvo kupcev in s tem tudi ugled vašega podjetja;
  • odkrivanje pomanjkljivosti vaše ponudbe in/ali postrežbe, da jih lahko odpravite ter tako izboljšate odnose osebja do kupcev in s tem tudi samo zadovoljstvo vaših kupcev. Vse to pa je pozitivna motivacija za osebje za še dodatno izboljšanje kakovosti poslovanja s kupci;
  • vpogled v odnos osebja do kupcev, s pomočjo katerega lahko zaposlenim prikažete pomen profesionalnega odnosa do kupcev (prijaznosti in ustrežljivosti).

Nudimo vam naslednje raziskave:

  • Kvantitativne raziskave;
  • kvalitativne raziskave oz. globinske intervjuje;
  • fokusne skupine in telefokus; več >>
  • skriti kupec (mystery shopper). več >>

Vas zanima ponudba?

Raziskava naročniku omogoča vpogled v kakovost poslovanja s strankami na posameznih prodajnih mestih.

Telefokus je še posebej primeren za intervjuvanje skupin težje dosegljivih populacij, ki bi se sicer težko zbrale na določeni lokaciji ob določenem času.